פינת הפרשנים: "עסקנו די ברפורמה, עכשיו חוק הגיוס"

    אבי יעקב 1 Comment on פינת הפרשנים: "עסקנו די ברפורמה, עכשיו חוק הגיוס"

    לאחר אישור החוק לצמצום עילת הסבירות במליאת הכנסת, הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וטענו: "התלכלכנו מספיק בענייני הרפורמה, החוק עבר ועכשיו הנציגים שלנו צריכים להתעסק במה שחשוב לנו. העיקר זה מעמד בני הישיבות ויוקר המחיה". האזינו

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ריבלין: "מדובר בקרב על השלטון, האליטה השמאלנית שולטת תמיד, אם לא בכנסת אז לפחות בבג"צ. היום לראשונה נחקק חוק שאומר שלחצי עם יש גם כוח. באופוזיציה יש משחק כפול, לפיד וגנץ רואים שהציבור רוצה הסכמה, אבל כל פעם ברגע האחרון הם מערימים קשיים, וככה הם יוצאים ידי חובה בשביל המצביעים. האופוזיציה ניסתה לקבור את הרפורמה כולה תמורת הסכמה לסעיף הזניח של עילת הסבירות. מי שהוביל לפיצוץ היו הקיצוניים מהאופוזיציה ולא מהקואליציה. כעת המחאה תימשך אך ללא הלהט, אין להם כבר יעד מוגדר, ההסתדרות תודיע על שביתה? עד מתי?"

    אבי בלום: "מה שראינו בכנסת זה נתניהו קלאסה, תמיד הכל ברגע האחרון. היו גורמים מסוימים כמו גלנט ודרעי ואפילו נתניהו עצמו, שניסו להגיע להבנות. דרעי הוא המפסיד הגדול כי הוא הפסיד את הסיכוי האחרון לחזור לממשלה. נתניהו בחר בברית עם בן גביר. הגרעין הקשה של המחאה ינסה להוציא את כולם לרחובות. אבל החרדים צריכים להניח לרפורמה ולעסוק ראשית לכל בעניינים שלנו, בחוק הגיוס ומעמד בני הישיבות, ביוקר המחיה, ובמה שחשוב יותר עבורינו".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ריבלין ובלום ,
      התבלבלתם…
      מה שחשוב זה הבחירות והג'ובים…
      חוק הגיוס ויוקר המחיה , יכולים לחכות…